torsdag 15. oktober 2009

En torsdag i oktober:)

Torsdag 15.10.09



Det fallt meg inn at jeg hadde lyst til å skrive ned denne dagen fordi

Det har vært en kul, rar, fin, merkelig, speisell dag!:) Åsså skjedde det så mye:P

Hehe.. alle dager er jo ulike, men følte liksom at i dag var den litt spesiell:)

Så da !... ville jeg alltså skrive den inn hit;)



Dagen begynnte med at jeg stod opp kl. halv 7. for så å spise en skive og stelle meg litt og rekke bussen 7.19... ja jeg hadde ganske god tid på morraen i dag.. men allikevel så måtte jeg skynte/småløpe litt til bussen som alltid. Skolen begynnte ikke før halv 9! så når jeg kom til rutebilen 10 på 8 var det bare å ta seg god tid og spasere oppover til skolen, møtte noen på veien å ta følge med et lite stykke, men gikk en god del alene og:) Både tirsdag torsdag og fredag må jeg vente 3kvarter, for ellers å komme for sent.. men vurderer virkelig å søke om å komme litt for sent de tre dagene, for.. blir litt lang tid å komme seg gjennom byen og til skolen.

Men vertfall. I dag hadde jeg med meg det kompakte digi. kameraet så jeg kunne ta noen bilder på veien tenkte jeg. Vel- hadde egentlig planlagt det en stund at jeg ville ha med meg kamera en dag jeg skulle spasere, for langs vannet er det så fint om morraen^^. så jeg fikk tatt litt bilder av det frossne gresset og soloppgangen og det klare stille vannet^^ hadde vært bedre med speilrefleksen, men det er så mye å drasse på til skolen:s Men! det var litt morsomt, for det var en annen fyr der og:P Med sånn ordentlig kamera med stativ;) så det var jo litt ... vittig. han hilste til meg, og sa at det var et fint sted å ta bilde av:) Og det var jeg enig i... men fikk ikke fram så mye akkurat da, var litt tidlig til å starte en samtale eller noe med en totalt fremmed:P

Så kom jeg til skolen til slutt da. Og vi begynnte med noe PTF greier.... var ikke så veldig spennendes... må innrømme jeg gjorde litt for lite arbeid og satt litt for lenge på facbook:P Facebook er noen avhengighetskapende greier altså;) eller, vertfall face-spillene... hehe.

Friminuttet var 11-12. Da gikk jg rundt litt m ei venninne, skjedde ikke så mye. Og etterpå var det mer.... "skolearbeid"... :) Vi hadde en liten diskusjon i klassen bare oss elver, fordi oppgaven med å tegne tekstur var helt på trynet, så vi snakka om overtroiske ting... eller, sånn spøkelses og ånder o.l. litt interressant må jeg innrømmee.... litt...:P

Så var vi ferdig kl 3... egentlig halv 4 men vi fikk gå før:) og det var egentlig veldigveldig greit:) Jeg labbet rett og slett gjennom hele byen igjen , bare tilbake, og ikke helt samme vei:P til rutebilstatioooonen. Og hadde veldig god tid plutselig. Jeg måtte rekke bussen 10 over halv 4.. men rakk en buss halv 4, hvor tilfeldigvis ei venninne, og en klassekamerat av henne satt, så da fikk jeg company på vei hjem:)

- Og da må jeg si. Jeg hadde med meg noen øreplugger jeg la løst i lomma på morgenen, sammen med masse andre ting jeg stappet ned i lommene... siden de var så svære og praktiske.:P Men det viste seg at de ikke var så veldig praktiske liiike vel.... for i slutten av dagen hadde jeg egenltig merka at jeg ikke fant ørepluggene noen sted. Og tenkte på at de lå jo bare løst i lomma så kanskje jeg hadde blitt så uheldig å miste dem ut midt i byen et sted. Ble litt lei meg av å ha mistet denne... alltid kjedelig å miste ting.,

Så! På vei hjem, satt vi å babla på bussen da jeg plutselig forklarte at jeg hadde mistet litt av headsettet mitt i dag og hvor kjedlig det var osv.....

Suddenlyyyyyy, sa klassekameraten til mi venninne; det er vel ikke denne du mener. Og drod et par øreplugger ut av sekken, Og tror du ikke! de var mine!... og det syntes jeg da var veldig så stilig. Han hadde funnet dem på golvet i bussen. og tatt dem(heldig nok). Og tilfeldigvis kom vi på samme buss hjem, og jeg fortalte om ørepluggene som var savnet. Skal si vi ble overrassket da de var mine:) Spesielt meg, jeg ble rett og slett veldig glad^^.

men nok om det. Så kom jeg til sentrum i hejmbyen min. og hoppet av. Er hjelpetrener for 5-åringer i turn hver torsdag. Så gikk inn i hallen og spiste litt youghurt og tok på meg treningstøy før det begynte:) Det ble en veldig grei time:) Ungene kan være litt umulige men i dag var de greie:) Etter det skulle jeg bli hentet av pappa.. trotdde jeg. Men det viste seg at han plutselig hadde dratt til byen og spist middag med noen... hmm... ja, så da måtte jeg vente på bussen en halv time før jeg kom meg hjem. Og var fryktelig sulten, og hadde lyst på middag.. men pappa hadde visst misforstått... han trodde jeg var i byen. og at han kunne kjøre meg hjem etter noe han trodde jeg gjorde der xP Men det ordnet seg jo. jeg fikk ordnet skyss ned til Bandøvelsen som begynnte kl 7.

Så alt gikk litt i ett men det fallt på plass til slutt!:D
På bandøvelsen fikk vi øvd inn en ny sang:) Gøyy^^ Paul Colman- Im holding on to you :)
Så kom jeg hjem kvart over ti.. og var litt sulten og litt utslitt:P :)
Og tenkte på dagen som ganske stilig og spesiell:P

:) Så det var det!!!

Og Shit å mye det blei!!!!

Skrev det ned i full fart så får bare
unskylde mine sluvrefeil ;P


=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar